درباره ما
چگونه شروع کردیم و داستان و تاریخچه فروشگاه الکترونیکی ما Cool-mania چه بود؟ در اینجا سعی خواهیم کرد به شما بگوییم که همه چیز از سال 2010 تا به امروز چگونه آغاز شده است :) پس بنشینید و مسیری را که طی کرده ایم و مسیری را که هنوز در حال طی کردن آن هستیم بخوانید. ما بدون حمایت شما در اینجا نبودیم.
این آمریکا در ابتدای سفر ماست :)
سال 2010 بود...
امسال برای تیم ما سال تاسیس وب سایت Cool-mania بود. ما در یک فضای کوچک و کوچک از 3 دفتر و یک انبار، در اتاق زیر شیروانی، جایی که در ماه های تابستان مانند صحرای صحرا بود شروع کردیم :) اما به لطف اشتیاق و علاقه ای که در آن گذاشتیم، آن را به عنوان یک چالش در نظر گرفتیم. که شروع کار سخت است و بنابراین با وجود گرما یا فضای کم تسلیم نشدیم. و اینگونه است که در دفتر ما در عکس زیر به نظر می رسد .
این همان چیزی است که اولین نسخه از وب سایت COOL-MANIA به نظر می رسد
ما آن را مدیریت کردیم و با وجود شرایط سخت تر و فضای کوچکتر، اولین نسخه فروشگاه الکترونیکی را از سال 2010 ایجاد کردیم که واقعاً فقط چند محصول داشتیم، سیستم سفارش و ارسال کالا را شروع کردیم. تا آن زمان وب سایت ما فقط برای 3 جهش زبان کار می کرد. با این حال، کار زیادی وجود داشت، عمدتاً برای شکار همه «مگسها یا اشکالات» که ما آن را مینامیم، که ممکن است در حین کار روزانه در فروشگاه الکترونیکی رخ دهد، برای اجرای سیستم سفارش، حمل و نقل، تکمیل انبار و اقتصادی. و تعهدات صورتحساب ما در حین اجرای فروشگاه الکترونیکی همه چیز را یاد گرفتیم :)

سال 2011
برای به دست آوردن آگاهی و دیده شدن فروشگاه الکترونیکی خود و جلب توجه مشتریان جدید، ما هدف خود را از بازدید از جشنواره های موسیقی محلی، مانند BEEFREE 2011، DOWNLOAD Festival ZV و غیره در نظر گرفتیم - جایی که محصولات خود را به جوانان ارائه کردیم. . ما موفق شدیم مخاطبین اولیه و بسیار مهم را جمع آوری کنیم و از مشتریان بازخورد دریافت کنیم و همچنین بر این اساس، بخش محصولات ارائه شده خود را که در ابتدا فقط شامل محصولات LED مانند تی شرت های روشن، کمربندهای روشنایی بود، گسترش دادیم. ، محصولات مهمانی و دیگران.
سال 2012
در سال 2012، ما عمدتاً بر گسترش مجموعه از حدود 100 محصول به حدود 300 محصول تمرکز کردیم، حتی اگر مجبور بودیم خود را در فضاهای انبار کوچک حدود 60 متر مربع محدود کنیم. این بسیار دشوار بود، زیرا جعبه های جدید و جدید تقریباً هر روز می رسید و ما به سختی جایی برای حرکت نداشتیم. ما مجبور شدیم نوعی سیستم پیدا کنیم زیرا جعبه ها و اجناس تقریباً ما را از دفتر بیرون می راندند ، اما ما همه چیز را با عشق انجام می دادیم و هنوز هم لذت می بردیم :)

سال 2013
زمانی فرا رسید که می دانستیم باید بیشتر حرکت کنیم و شراکت های جدید، محصولات جدید پیدا کنیم و تصمیم گرفتیم از نمایشگاه های الکترونیک در هنگ کنگ بازدید کنیم. نمایشگاه ها برای ما سود بزرگی بود، آنها به ما کمک کردند تا در دنیای بزرگ تجارت جهت گیری کنیم. این فرصتی بود برای به دست آوردن مخاطبین جدید برای شرکای تجاری و ما دید کلی بیشتری در مورد محصولات نوآورانه جدید، روندها و آنچه "IN" است و آنچه میتوانیم شروع به فروش در وبسایت خود کنیم به دست آوردیم. و پس از جمع آوری مخاطبین و اطلاعات در مورد تامین کنندگان، ما شروع به راه اندازی انواع دیگری از طیف محصولات خود، مانند دوربین، چیزهای جاسوسی، یا ابزارهای مختلف جالب یا چیزهای ضروری کردیم.
مدیر عامل ما ماریو در نمایشگاه بزرگ هنگ کنگ

سال 2014-2015
در این سال های 2014 - 2015 تصمیم گرفتیم با سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 گواهینامه بگیریم . برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان، تصمیم گرفتیم سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 را پیاده سازی کنیم و تمامی فرآیندها از دریافت سفارش تا ارسال کالا، روند رسیدگی به شکایات و ... را ترسیم کنیم. روش های دقیق خودشان برای حل آنها. قطعاً این گامی برای افزایش رقابت پذیری و اعتبار شرکت ما در صحنه بین المللی نیز می باشد.
سال 2016-2018
سالهای 2016 - 2018 سالهای تعیینکنندهای برای ما از نظر ایجاد یک وبسایت کاملاً جدید Cool-mania ، افزودن بسیاری از عملکردها و گسترش نسخههای زبان به 20 (در حال حاضر تا 38) برای ما بودند. ما همچنین روی افزودن محصولات جدید متمرکز شدیم که در آن زمان حدود 2000 مورد از آنها (در حال حاضر بیش از 5000) داشتیم . محصولات جدید از دسته های مختلف مانند بخش موتورهای خودکار که در آن با تامین کنندگان باکیفیت دوربین ها و سیستم های معکوس همکاری داشته ایم. دسته بندی محصولات جاسوسی، وسایل، وسایل ضروری و حتی مهمانی نیز گسترش یافته است. ما یک دسته بندی جدید زیبایی و فضای باز اضافه کردیم که بلافاصله طرفداران خود را پیدا کرد.

سال 2019
سال 2019 برای ما سالی کلیدی از نظر انتقال به مکان های جدید بود. ما به مرحلهای رسیدیم که دیگر جایی برای نگهداری کالاهای عرضهکنندگان خود نداشتیم و به معنای واقعی کلمه لازم بود به مکانهای جدید و شخصی نقل مکان کنیم. نه تنها طیف محصولات ما رشد کرده است، بلکه تیم ما متشکل از 8 شیدایی باحال :) بنابراین باید به دنبال مکان های بزرگتر می گشتیم. و بنابراین ما به دیدن انبار جدید با دفاتر و یک اتاق بسته بندی رفتیم، جایی که می توانستیم عملیات آینده خود را تصور کنیم و موفق شدیم:) بالاخره خودتان قضاوت کنید.
پیشنهاد اصلی - تجسم نمایشگاه
در ابتدا فقط یک مکان خالی اما با امکانات بسیار زیاد برای کار بود و از آنجایی که ما زمان زیادی را در محل کار می گذرانیم، باید به این فکر می کردیم که چگونه عملکرد فروشگاه الکترونیکی را با شرایط راحتی تطبیق دهیم و هماهنگ کنیم. افرادی که در آنجا کار می کنند و همچنین مشتریانی که حضوری برای دیدن و خرید کالا می آیند . و بنابراین ما یک تصویر اولیه از نحوه ظاهر فضاهای کاری، انبار، دفاتر، امکانات اجتماعی، آشپزخانه و نمایشگاه آماده کردیم که نه تنها به عنوان یک فضای ورودی برای مشتریان، بلکه به عنوان ارائه محصولات ما نیز خدمت می کند. بنابراین ما یک چشم انداز داشتیم و آماده سازی برای بازسازی می توانست آغاز شود.
و ما شروع به بازسازی کردیم...
ابتدا فضاهای داخلی، پارتیشن های دفاتر، نمایشگاه، انبار و ... شروع به بازسازی کردند . همزمان با نصب سیم کشی برق، تهویه مطبوع، ریکاوری، کاشی، سنگ فرش، سرویس های بهداشتی و غیره مواجه شدیم. بعداً نوبت به آماده سازی انبارها، چیدن قفسه ها برای کالاها در دو طبقه رسید. علاوه بر این، دفاتر از میز و صندلی اداری، از طریق کامپیوتر، چاپگر، تلفن، لوازم اداری تا خودکار روی میزها مبله می شدند :)
تبلیغات محل را فراموش نکردیم...
و همه اینها با حفظ عملکرد روزانه فروشگاه الکترونیکی در محوطه قدیمی اتفاق افتاد، زیرا ما مجبور بودیم جریان سفارشات و ارسال کالاها را برای مشتریان خود حفظ کنیم. اصلاح فضاهای بیرونی، چسباندن فویل های تبلیغاتی را از دست ندهیم تا مردم بتوانند ما را در آدرس جدید پیدا کنند :)

و در نهایت انتقال شرکت و انبار به محل جدید
و این یک هرج و مرج کامل بود، زیرا عملکرد فروشگاه الکترونیکی در مکان های جدید باید با جابجایی (در شلوغ ترین فصل کریسمس) و در عین حال حمل هزاران کالا و دسته بندی و ذخیره سازی کالاها در قفسه ها باید هماهنگ می شدند و همه اینها در کنار عملکرد عادی فروشگاه الکترونیکی و پردازش سفارشات ، چیزی که غیرممکن به نظر می رسید، اما ما این کار را نیز انجام دادیم :)





ما آن را انجام دادیم! شرکت نقل مکان کرده است، جشن بزرگ و بیایید برای آن برویم :)
سال 2020 - تا کنون
و وقتی از ما دیدن می کنید شرکت ما امروز به این شکل به نظر می رسد :) ما با وجود یک دوره بسیار دشوار که دوران بد کووید-19 در سال 2020 فرا رسید، که شرکت ما را مجبور کرد برای چند هفته تعطیل شود، آن را مدیریت کردیم و واقعاً بود. در تعداد کل سفارشات احساس می شود.
ما هم مثل بقیه جنگیدیم، به فردای بهتر امیدوار بودیم و مدام سعی میکردیم جلو برویم و محصولات جدید و جدید و پیشرفتی برای شما به ارمغان بیاوریم.