کالاهای بازگشتی و مرجوعی

کالاهای تحویل گرفته شده سالم یا مطابق انتظارات شما نیستند؟ ما شما را راهنمایی می کنیم تا درخواست شکایت کرده، و یا درخواست بازگشت کالا را دهید. 

من می خواهم در مورد یک کالا شکایت کنم

اگر محصول خریداری شده به درستی کار نکند، ما در مورد راه اندازی، تعمیر یا تعویض کلا به شما کمک خواهیم کرد. باید فرم شکایت را پر کنید و همراه با محصولات به آدرس ما ارسال کنید.

شکایت از کالا

من می خواهم از قرارداد خارج شده و کالا را برگردانم

شما می توانید ظرف 14 روز پس از تحویل از قرارداد از خرید انصراف دهید، یعنی کالای خریداری شده در فروشگاه اینترنتی ما را بدون ذکر دلیل برگردانید. شما باید فرم انصراف از قرارداد را پر کنید و همراه با کالا به آدرس ما ارسال کنید.

بازگشت کالا

 

سوالات متداول - پاسخ به سوالات متداول

1. چگونه می توانم با بخش شکایات تماس بگیرم؟

می توانید با ارسال ایمیل به آدرس: [email protected] با بخش رسیدگی به شکایات ما تماس بگیرید.

 

2. رسیدگی به شکایات چقدر طول می کشد؟

ما به سرعت به شکایات رسیدگی می کنیم، اما حداکثر ظرف 30 روز از تاریخ دریافت.

 

3. هنگام بازگرداندن کالا چه اقداماتی باید انجام داد؟

شما می توانید ظرف 14 روز از لحظه دریافت کالا از قرارداد خارج شده و کالا را بدون ذکر دلیل برگردانید. پس از بازگرداندن کالا، مبلغ خرید پرداخت شده را به صورت ارسال وجه به حسابتان به شما برمی گردانیم.

 

4. آیا در صورت خرید شرکتی می توانم از قرارداد انصراف دهم؟

خیر، متأسفانه این شرکت شخصی نبوده و نمی‌تواند کالا را در مهلت قانونی 14 روزه مانند اشخاص حقیقی عودت دهد. اما امکان توافق بر سر تعویض کالا با کالای دیگری وجود دارد.

 

5. هزینه های ارسال کالای مرجوعی بر عهده کیست؟

مسئولیت بازگرداندن کالا به انبار ما کاملاً با شماست. این امر در مورد هزینه های مربوطه نیز صادق است.

 

6. کالایی را که می خواهم برگردانم کجا باید ارسال کنم؟

قبل از بازگرداندن کالا، آنها را به درستی بسته بندی کنید و یک برچسب با آدرس ما در قسمت بیرونی بسته بچسبانید. آدرس ارسال بسته به همراه کالای مرجوعی:


Media Leaders sro (بازگشت)
دلها 4
974 05 Banska Bystrica
اسلواکی


اما مراقب باشید! ما مسئولیتی در قبال شرایطی که بسته شما را از شرکت حمل کننده دریافت می کنیم، نخواهیم داشت. بنابراین، قبل از ارسال کالا، آنها را در شرایط اولیه ای که از طرف ما آمده است قرار دهید و جعبه را با موادی پر کنید که کالا را از آسیبات احتمالی حین حمل و نقل محافظت کند. اگر با وجود این اتفاقی برای محموله شما در راه رسیدن به ما افتاد، فوراً با حاملی که بسته را از شما تحویل گرفته است تماس بگیرید و خسارت وارده را مطالبه کنید.

 

7. من می خواهم کالا را تعویض کنم (مثلاً به دلیل اندازه اشتباه). چگونه باید ادامه دهم؟

در صورتی که محصول اصلا استفاده نشده باشد (یعنی هیچ تغییری– مو، کثیفی و ...) روی آن نباشد، فقط امتحان شده است، امکان تعویض محصول با سایز دیگر وجود دارد. اما پر کردن فرم شکایت و قید درخواست تعویض کالای دیگر/سایز دیگر در یادداشت الزامی است.

 

8. آیا می توانم هر نوع محصولی را برگردانم؟

قطعا نه. قانون دقیقاً تعریف می کند که کدام دسته از کالاها را نمی توان بازگرداند. مثلا هدفون داخل گوش (هدفون جاسوسی) و امثال آن.

خریدار نمی تواند از قراردادی که شامل موارد زیر است انصراف دهد

  1. کالاهای ساخته شده بر اساس نیازهای خاص خریدار، کالاهای سفارشی یا کالاهایی که به طور خاص برای یک خریدار در نظر گرفته شده است (مثلاً تولید لوگوی نئون یا برای پروژکتور گوبو، برچسب های نام سفارشی بنا به درخواست خریدار)،
  2. کالاهایی که در معرض کاهش یا بدتر شدن سریع کیفیت هستند،
  3. کالاهای محصور در بسته بندی محافظ که به دلایل بهداشتی یا پاکیزگی برای برگشت مناسب نیستند و بسته بندی محافظ آن پس از تحویل محصولات شکسته شده است (به عنوان مثال هدفون داخل گوش - گوشی جاسوسی، پاک کننده نیتریت و غیره). )
  4. ارائه محتوای الکترونیکی به غیر از وسایل فیزیکی، اگر فروش آن با رضایت صریح مصرف‌کننده شروع شده باشد و مصرف‌کننده اعلام کند که او به درستی مطلع شده است که با اظهار این رضایت از حق کنسلی قرارداد محروم می‌شود (برای مثال، یک لایسنس نرم‌افزار دیجیتال/الکترونیک)

 

9. چه زمانی مبلغ پرداختی خود را برای کالای برگشتی دریافت خواهم کرد؟

ما حداکثر 14 روز پس از دریافت بسته و بررسی کالای مرجوعی، هزینه کالای مرجوعی را انتقال می دهیم. طبق قانون ما 14 روز از تاریخ دریافت در انبار فرصت داریم تا کالا را بررسی کنیم. با همان روشی که پرداخت کرده اید، پول خود را پس خواهید گرفت. با پرداخت های سریع (کارت اعتباری، Google Pay، Apple Pay و غیره)، پول ظرف 3 روز کاری به حساب شما منتقل می شود. انتقال بانکی معمولاً 1-3 روز کاری طول می کشد. در صورتی که پرداخت به صورت نقدی بوده است، برای بازپرداخت باید فرم شماره حساب را با فرمت IBAN پر کنید (نام گیرندگان را نیز اضافه کنید) و ما وجه پرداختی را از طریق حواله بانکی پس می دهیم.