شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط عمومی فروش زیر، پیشنهاد و فروش محصولات و/یا خدمات را در وب‌سایت تجارت الکترونیک www.cool-mania.com («وب‌سایت») تنظیم می‌کند. لطفا قبل از سفارش هر محصولی این شرایط و ضوابط عمومی را به دقت مطالعه کنید.

Media Leaders sro، یک شرکت ثبت شده در اسلواکی (شماره ثبت کسب و کار 46 406 999، کد مالیاتی و شماره مالیات بر ارزش افزوده SK2023368787، دفتر ثبت شده خود در اسلواکی به نشانی Dlha 4، 974 05 Banska Bystrica، اسلواکی است. Media Leaders دارنده e می باشد. وب سایت تجارت Cool-mania

1. زمینه نرم افزار وب سایت

1.1 فروشگاه آنلاین Cool-mania برای خرده فروشی محفوظ است. Cool-mania محصولاتی را برای فروش منحصراً به مشتریان «کاربران نهایی»، یعنی «مصرف‌کنندگان» ارائه می‌کند. هر فردی که کالایی را برای هدفی خریداری می کند که به هیچ گونه فعالیت تجاری، پیشه وران یا حرفه ای انجام شده در تجارت او مربوط نمی شود، "مصرف کننده" محسوب می شود. در صورتی که کاربر «مصرف کننده» نیست از ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی خودداری کند. Cool-mania این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارش های ارسال شده از کاربرانی را که «مصرف کننده» نیستند و سفارش هایی که با خط مشی تجاری Cool-mania مطابقت ندارد پردازش نکند.

1.2 کلیه اطلاعات موجود در وب سایت به منزله پیشنهاد الزام آور برای فروش محصولات در هر کشور یا مکانی نیست.

محصولاتی که برای فروش در وب‌سایت ارائه می‌شوند را فقط می‌توان برای مشتریانی که ساکن هستند و به عنوان مقصد در سراسر جهان نشان می‌دهند، خریداری و ارسال کرد.

1.3 خرید محصولات در وب سایت برای افرادی مجاز است که حداقل هجده (18) سال سن داشته باشند و قادر به تنظیم قراردادهای الزام آور قانونی باشند.

1.4 فروش محصولات در وب سایت یک قرارداد از راه دور است که توسط مواد 50 و مواد بعدی کنترل می شود. فرمان قانونگذاری اسلواکی شماره 206 در 6 سپتامبر 2005 ("کد مصرف کننده") و توسط فرمان قانونی اسلواکی شماره 70 در 9 آوریل 2003 که شامل مقررات تجارت الکترونیکی است.

1.5 شرایط و ضوابط عمومی فروش، مواردی هستند که در تاریخ ارسال سفارش خرید منتشر شده اند. آنها ممکن است هر چند وقت یکبار با توجه به تغییرات قانونی احتمالی اصلاح شوند. هرگونه تغییر از تاریخ انتشار در وب سایت قابل اجرا خواهد بود

2. پذیرش شرایط عمومی فروش و انعقاد قرارداد

2.1 انگلیسی زبان موجود برای انعقاد قرارداد است. قرارداد در کشورهای اتحادیه اروپا منعقد شده است، همانطور که در پاراگراف 1.2 بالا مشخص شده است.

2.2 مشتری موظف است این شرایط و ضوابط را با دقت مطالعه کند. مشتری تشویق می شود یک نسخه از آن را دانلود، ذخیره یا چاپ کند، همچنین اطلاعاتی در مورد حق انصراف و هر گونه اطلاعات دیگری که Cool-mania در وب سایت ارائه می دهد، قبل یا در طول فرآیند خرید.

2.3 برای خرید یک یا چند محصول در وب سایت، مشتری باید فرم سفارش را پر کرده و با پیروی از دستورالعمل هایی که در مراحل سفارش در وب سایت ظاهر می شود، به صورت الکترونیکی به Cool-mania ارسال کند.

2.4 با ارسال فرم سفارش از طریق وب سایت (Forward)، مشتری بدون قید و شرط می پذیرد و با رعایت این شرایط و ضوابط عمومی در قرارداد خود با Cool-mania موافقت می کند. در صورت مخالفت با شرایط خاص مندرج در این شرایط عمومی فروش، از کاربر دعوت می‌شود که هیچ فرم سفارشی را برای خرید در وب‌سایت ارسال نکند.

2.5 Cool-mania فرم های سفارش را مطابق با شرایط قانون در پایگاه داده ثبت می کند. مشتری می تواند از طریق بخش " http://www.cool-mania.com/user/in " در وب سایت به فرم سفارش خود دسترسی پیدا کند.

2.6 هنگامی که مشتری سفارش خود را ارسال کرد، Cool-mania یک ایمیل "تأیید ورود سفارش" را ارسال می کند و دریافت آن را تایید می کند.
این ایمیل عصاره ای از عناصر ضروری سفارش را نشان می دهد: اطلاعات شخصی وارد شده توسط مشتری، آدرس تحویل، جزئیات محصولات سفارش داده شده (توضیحات و تعداد)، جزئیات قیمت، روش پرداخت، هزینه های تحویل، هرگونه هزینه اضافی احتمالی نیز به عنوان اطلاعاتی در مورد حق انصراف و خلاصه ای از شرایط و ضوابط عمومی فروش. مشتری متعهد می شود که صحت را تأیید کند و اصلاحات احتمالی را از طریق ایمیل [email protected] در میان بگذارد.
این ایمیل به منزله پذیرش سفارش نیست، بلکه تنها تاییدیه دریافت صحیح آن توسط سیستم‌های مناسب Cool-mania است. به دنبال ارتباط با Cool-mania.

2.7 قرارداد بین Cool-mania و مشتری تنها زمانی منعقد می شود که Cool-mania تأیید کند که سفارش از طریق ایمیل "تأیید سفارش و ارسال" پذیرفته شده است.

2.8 هر گونه ایمیلی که به مشتری مبنی بر تایید وضعیت سفارش وی ارسال شود (مانند ایمیل "درخواست اطلاعات بیشتر" یا ایمیل "اعلان تاخیر در تحویل")، یا ارتباط شفاهی در مورد سفارش نباید به منزله پذیرش آن تلقی شود.
تکمیل قرارداد با ارسال محصولات سفارش داده شده صورت می گیرد، مگر اینکه Coolmania عدم پذیرش آن را به مشتری اعلام نکرده باشد یا مشتری درخواست لغو آن را داشته باشد.

2.9 Cool-mania این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشاتی را که تضمین کافی برای پرداخت بدهی ندارند یا ناقص یا نادرست هستند، رد یا محدود کند. و همچنین سفارش مربوط به محصولاتی که دیگر در دسترس نیستند (در انبار موجود نیست)
در این جملات، Cool-mania با ذکر دلایل امتناع، در اسرع وقت از طریق ایمیل به مشتری اطلاع می دهد که قرارداد منعقد نشده و سفارش خرید پذیرفته نشده است.
در صورتی که پرداخت قبلاً انجام شده باشد، Cool-mania مبلغی را که قبلاً شارژ شده است با برگشت تراکنش به مشتری بازپرداخت می کند (به ماده 13 مراجعه کنید. روش بازپرداخت).
Cool-mania همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات هر مشتری را که Cool-mania در رابطه با سفارش قبلی با آنها اختلاف حقوقی مداوم دارد رد کند. Cool-mania ممکن است در صورت مشکوک بودن به هرگونه فعالیت تقلبی، هر سفارشی را لغو کند و ممکن است از پردازش سفارش‌های مشتریان با سابقه سفارش تقلبی قبلی خودداری کند.

3. اطلاعات محصول و در دسترس بودن محصول

3.1 مشخصات اصلی هر محصول بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط تولید کنندگان در هر "صفحه اطلاعات محصول" نمایش داده می شود. Cool-mania، حق تغییر هر صفحه اطلاعات محصول را بدون اطلاع قبلی محفوظ می دارد.

3.2 Cool-mania بهترین تلاش را خواهد کرد تا تصاویر را تا حد امکان نزدیک به محصولات ارائه شده برای فروش نشان دهد.
با این حال، رنگ محصولات ممکن است با توجه به تنظیمات سیستم های کامپیوتری مورد استفاده توسط کاربر، با رنگ های واقعی متفاوت باشد.
تصاویر موجود در مشخصات محصول همچنین ممکن است از نظر سایه رنگ، اندازه یا در ارتباط با لوازم جانبی محصولات متفاوت باشند. برای اهداف قرارداد خرید، توضیحات محصول مندرج در فرم سفارش ارسال شده توسط مشتری، ارجحیت دارد

3.3 در وب‌سایت همچنین می‌توان اطلاعات پشتیبانی از خرید با ماهیت کلی را نشان داد، مانند مواردی که برای مثال یافت می‌شود یا در راهنمای خرید واژه نامه.
این اطلاعات به عنوان مواد آموزنده عمومی ساده ارائه می شود که با ویژگی های واقعی یک محصول منطبق نیست. برای اهداف قرارداد خرید، توضیحات محصول مندرج در فرم سفارش ارسال شده توسط مشتری، ارجحیت دارد.

3.4 در "صفحه اطلاعات محصول" برای هر محصول یک بخش ویژه حاوی اطلاعات "در دسترس بودن محصول" وجود دارد. مشتری فقط می تواند محصولاتی را با عبارت «در انبار» خریداری کند.
در صورت عدم موجودی بودن وضعیت محصول، مشتری می تواند نسبت به رزرو محصول اقدام کند و Cool-mania از طرف مشتری آن را به تامین کننده سفارش دهد. هنگامی که محصول در دسترس است، Cool-mania از طریق ایمیل مشتری را مطلع می کند.

3.5 لطفاً توجه داشته باشید که افزودن یک محصول به سبد خرید به این معنی نیست که محصول به طور خودکار برای مشتری رزرو می شود.
مطابق با این شرایط و ضوابط فروش، این محصول تا زمان ارسال و اطلاعیه تأیید سفارش توسط Cool-mania همچنان برای خرید توسط سایر مشتریان در دسترس است.
ممکن است به سفارشات خرید همزمان در وب سایت بستگی داشته باشد. این امکان وجود دارد که بنا به دلایل فنی، یک "محصول موجود" پس از ارسال سفارش از انبار خارج شود و بنابراین باید منتظر عرضه جدید بود. در این صورت، بلافاصله از طریق ایمیل («محصول رزرو شده» یا «تاخیر تحویل») به مشتری اطلاع داده می‌شود و ممکن است در هر زمانی قبل از ارسال محصول با کلیک بر روی دکمه «لغو» موجود در فهرست درخواست لغو سفارش کند. ایمیل.

3.6. در صورت در دسترس نبودن محصول سفارش داده شده، بلافاصله و در هر صورت ظرف مدت سی (30) روز از روز پس از ارسال سفارش، از طریق ایمیل به مشتری اطلاع داده خواهد شد. اگر پرداخت قبلاً تکمیل شده باشد، Cool-mania به طور همزمان مبلغی را که قبلاً با برگشت تراکنش شارژ شده است، به مشتری بازپرداخت می کند. (به پاراگراف زیر مراجعه کنید: 13. مراحل بازپرداخت)

4. قیمت، هزینه های حمل و نقل، مالیات و عوارض

4.1 تمام قیمت های منتشر شده در وب سایت به یورو (یورو) با توجه به نرخ ارز فعلی به ارزهای دیگر تبدیل می شوند. اگر محصولات به سراسر جهان ارسال و تحویل شوند، آنها شامل مالیات بر ارزش افزوده (20٪) می شوند.

4.2 Cool-mania حق تغییر قیمت محصولات را در هر زمان برای خود محفوظ می دارد. قابل درک است که قیمت محصولی که از مشتری دریافت می شود قیمتی است که در زمان ارسال سفارش در وب سایت نشان داده شده است. افزایش یا کاهش احتمالی پس از ارسال سفارش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4.3 قیمت محصول شامل هزینه حمل و نقل نمی شود. هزینه های ارسال به عهده مشتری است و مشتری به طور مشترک با پرداخت کل قیمت سفارش پرداخت می کند.
مبلغ برای کلیه سفارشات 8 یورو (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) در سبد خرید در طی مراحل خرید آنلاین و قبل از اتمام آن و همچنین در ایمیل "تایید سفارش و ارسال" می باشد .

4.4 قیمت کل سفارش (با ذکر جداگانه هزینه های تحویل و سایر هزینه های اضافی) همیشه در پایان مراحل خرید در سبد خرید نشان داده می شود. تایید» و در ایمیل‌های «تأیید سفارش و ارسال»، کل مبلغ پرداخت شده توسط مشتری در رابطه با سفارش خرید خواهد بود. به جز عوارض گمرکی احتمالی، چیزی بیش از این مبلغ از مشتری دریافت نمی‌شود (بند زیر را ببینید) .

4.5 حمل و نقل به برخی از مقاصد بسیار خاص ممکن است مستلزم هزینه ها و هزینه های اضافی باشد که به عهده گیرنده است و پس از تحویل مستقیم محصولات به مقامات مالیاتی و گمرکی یا به پیک پرداخت می شود. مشتری Cool-mania را از این قبیل مالیات ها، عوارض و هزینه ها جبران می کند. با این حال، هر گونه مالیات، مالیات، هزینه یا سایر وظایفی که توسط قوانین هر کشور خاصی که محصولات در آن حمل و نقل و تحویل می شوند، به طور کامل بر عهده مشتریان است.

5. نحوه خرید

5.1 خرید محصول در وب سایت با یا بدون ثبت نام امکان پذیر است. ثبت نام به مشتری اجازه می دهد تا با ایجاد یک نمایه شخصی، طیف وسیعی از خدمات اضافی را داشته باشد.

5.2 در فروشگاه آنلاین، مشتری مطابق با «صفحه اطلاعات محصول» مربوطه، محصولات موجود و قابل سفارش را انتخاب و به سبد خرید اضافه می کند. هنگام ثبت سفارش، مشتری ملزم به ارائه اطلاعات شخصی خاص (اطلاعات شخصی، مقصد داده، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل) است. و جزئیات معتبر کارت اعتباری که از نظر قانونی مسئول آن است یا سایر روش های پرداخت (که در این شرایط و ضوابط فروش پیش بینی شده است) را درج کنید.

5.3 Cool-mania این حق را برای خود محفوظ می دارد که برای انجام پرداخت، اطلاعات و اسناد اضافی را به منظور اطمینان از هویت و مالکیت مشتری درخواست کند. مشتری تضمین می کند که تمام اطلاعات ارائه شده درست، دقیق و کامل است (به پاراگراف بعدی در مورد روش پرداخت مراجعه کنید).

5.4 پس از ثبت سفارش (ارسال شده)، از مشتری دعوت می شود تا یک نسخه الکترونیکی از آن را چاپ یا ذخیره کند و شرایط عمومی فعلی فروش را با رعایت مفاد فروش از راه دور حفظ کند.

5.5 مشتری که سفارش را با ورود به سیستم ثبت کرده است (به این معنی است که او یک مشتری ثبت نام شده است و نمایه خود را ایجاد کرده است).

5.6 پس از تأیید دریافت صحیح فرم سفارش برای مشتری (نگاه کنید به نقطه 2.6)، Cool-mania سفارش را پردازش می کند و داده های وارد شده توسط مشتری، روش پرداخت، آماده سازی محصولات در انبار را تأیید می کند. در برخی موارد ممکن است نیاز به تماس تلفنی با مشتری یا درخواست اسناد اضافی داشته باشد (به پاراگراف روش پرداخت مراجعه کنید)

5.7 Cool-mania با ارسال ایمیل «تأیید سفارش و ارسال» حاوی خلاصه‌ای از اطلاعات موجود در فرم سفارش: داده‌های هدف، توضیحات و تعداد محصولات سفارش‌داده‌شده، روش پرداخت، تحویل داده‌ها، پذیرش سفارش را اعلام می‌کند.

5.8 در صورت امتناع، مشتری توسط Cool-mania در اسرع وقت (و در هر صورت ظرف 30 روز از تاریخ ثبت سفارش) با ارسال یک ایمیل "اعلام لغو سفارش" حاوی دلایل به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورتی که پرداخت قبلاً انجام شده باشد، Cool-mania به صورت متناوب امکان بازپرداخت مبلغی را که قبلاً با برگشت تراکنش پرداخت شده است به مشتری ارائه می دهد (به ماده 10 مراجعه کنید. روش بازپرداخت)

6. روش های پرداخت

همانطور که در بند 4.2 ذکر شد (قیمت محصول، هزینه های حمل و نقل، مالیات و عوارض) لطفاً توجه داشته باشید که تمام تراکنش ها، از جمله ارز، پس از پرداخت توسط مشتری به یورو تبدیل می شوند.

6.1 پرداخت کارت اعتباری

6.1.1 در صورت پرداخت از طریق کارت اعتباری، در پایان تراکنش انجام شده توسط مشتری به صورت آنلاین، مبلغ مربوط به خرید بلافاصله از بانک برداشت می شود.

6.1.2 در زمان ثبت سفارش توسط مشتری، جلسه وب باید از وب سایت به یک صفحه امن در وب سایت GP WEBpay (SSL) هدایت شود. در چنین وب سایتی، مشتری می تواند پرداخت قیمت را تکمیل کند
در هیچ زمانی در طول فرآیند خرید Cool-mania قادر به دانستن اطلاعات کارت اعتباری مشتری نیست. داده‌ها توسط Cool-mania یا اشخاص ثالث و همچنین در زمان ثبت سفارش یا در زمان‌های بعدی قابل دسترسی نیستند. هیچ آرشیوی از Cool-mania چنین داده هایی را نگهداری نمی کند. به هیچ وجه Cool-mania را نمی توان در قبال هرگونه سوء استفاده متقلبانه یا غیرقانونی توسط اشخاص ثالث، پس از پرداخت محصولات خریداری شده در وب سایت، مسئول دانست.

6.1.3 Cool-mania این حق را برای خود محفوظ می دارد که از طریق ایمیل از مشتری بخواهد یک کپی از جلو / پشت کارت شناسایی معتبر ارسال کند. درخواست ایمیل مدت زمانی را مشخص می کند که سند باید توسط Cool-mania دریافت شود. در هر صورت این مدت، بیش از 5 روز کاری نخواهد بود. در انتظار سند درخواستی، سفارش به حالت تعلیق در خواهد آمد. در صورت درخواست، مشتری موظف است کلیه مدارک درخواستی را در زمان تعیین شده ارسال کند. اگر Cool-mania این اسناد را در مدت زمان درخواستی مانند درخواست ایمیل دریافت نکند یا اسناد نامعتبر یا منقضی شده را دریافت کند. قرارداد بر اساس و برای اهداف هنر خواهد بود. 1456 سی سی، و سفارش متعاقبا لغو خواهد شد، به جز حق جبران خسارت برای Cool-mania در نتیجه رفتار مشتری. خاتمه قرارداد، حداکثر تا 2 روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک مورد نیاز کول مانیا، از طریق ایمیل به مشتری اطلاع داده می شود و منجر به لغو سفارش می شود و مبلغ پرداختی مسترد می شود. در صورتی که Cool-mania مدارک مورد نیاز را در مدت زمان تعیین شده دریافت کند، شرایط تحویل، یعنی تحویل گرفتن کالا توسط پیک، پس از تایید تراکنش توسط مرکز پیشگیری از ریسک کلاهبرداری به اطلاع مشتری خواهد رسید.

6.1.5 Cool-mania نمی تواند داده ها را به هیچ وجه متصل به کارت اعتباری مشتری یا هر وسیله پرداخت دیگری مرتبط با آن حساب بداند و ذخیره نمی کند.

6.2 حواله بانکی

6.2.1 مشتریان می توانند از طریق انتقال بانکی پرداخت کنند. کالای سفارش داده شده پس از دریافت وجه ارسال خواهد شد.

شماره حساب : IBAN: SK9802000000002952352651

آدرس بانک گیرنده:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 براتیسلاوا 25
اسلواکی

کد سوئیفت (BIC): SUBASKBX

نماد متغیر (مرجع) : شماره سفارش شما

6.3 درگاه پرداخت FONDY

درگاه پرداخت FONDY یک روش ساده و ایمن برای پرداخت آنلاین است. درگاه پرداخت FONDY تحت نظارت بانک ملی / شماره مجوز FCA انگلستان، شماره. 900705). پس از انتخاب گزینه پرداخت به صفحه بانک هدایت می شوید. هنگام پرداخت با کارت، باید مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید. مبلغ پرداختی شما در عرض چند دقیقه واریز خواهد شد. به این ترتیب شما با کارت اعتباری از طریق اینترنت یا انتقال سریع بانکی آنلاین پرداخت می کنید. این روش پرداخت هزینه ای ندارد.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید: https://fondy.io/

لطفا در تماس با ما دریغ نکنید: [email protected]

7. حمل و نقل

7.1 اصطلاح "حمل و نقل" به لحظه ای اطلاق می شود که Cool-mania محصول را به حامل تعریف شده ای که مسئولیت محصول را بر عهده می گیرد سپرد (معیارها ممکن است بسته به نوع محصول سفارش داده شده و مقصد متفاوت باشد)

  • معمولاً ظرف 5 روز کاری می رسد (بسته به کشور مقصد می تواند متفاوت باشد)
  • پست بین المللی درجه 1 تحویل "امضا شده برای" - بین المللی "امضا برای "
  • خدمات پیک GLS - تحویل بین المللی

7.2 شرایط حمل و نقل و شرایط تحویل به طور خاص در رابطه با محصول جداگانه در هر "صفحه اطلاعات محصول" مربوطه ذکر شده است. شرایط حمل و نقل از تاریخ ارسال سفارش اعمال می شود، مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد

7.3 اگر چندین محصول به طور همزمان با وضعیت در دسترس بودن متفاوت سفارش داده شود، Cool-mania تنها یک محموله را انجام می دهد. حمل و نقل با رعایت طولانی‌ترین زمان انجام می‌شود (مثلاً در صورت سفارش 1 محصول با وضعیت «تمام موجودی»، همراه با کالایی با وضعیت «موجود است»، هر دو محصول با زمان ارسال بیشتر، یعنی 30 بار ارسال می‌شوند. روزها).

8. تحویل: هزینه ها و شرایط

8.1. تحویل محصولات به آدرس پستی مقصد مشخص شده توسط مشتری در ماژول سفارش انجام می شود.

هزینه های بسته بندی و تحویل

استاندارد جهانی - 8 € (تحویل در سراسر جهان)

ارسال به سراسر جهان

8.2 مشتری موظف است هرگونه ویژگی خاص مربوط به محل تحویل محصول را گزارش کند. در صورت ارائه اطلاعات و جزئیات اشتباه، بارگیری هرگونه هزینه اضافی که Cool-mania برای تکمیل تحویل محصول متحمل می شود، بر عهده مشتری خواهد بود.

8.3 تحویل سفارش مربوط به سطح خیابان است. ما به صندوق های پستی، دفاتر پست تحویل نمی دهیم و به شرکت ثالثی که در حمل و نقل / حمل و نقل کالا کار می کند تحویل نمی دهیم.

8.4 کلیه مسئولیت و ریسک کالاهای خریداری شده از لحظه ای که خدمات پستی دارای امضای گیرندگان است به عهده مشتری است.

8.5 هرگونه مشکل در رابطه با فیزیکی، مکاتبات یا کامل بودن کالای دریافتی باید بلافاصله توسط مشتری toCool-mania و حداکثر ظرف مدت 5 روز از تاریخ تحویل از طریق ایمیل به [email protected] گزارش شود.

8.6 در صورت درخواست مشتری برای ارسال مجدد محصول خریداری شده، Cool-mania با محفوظ بودن حق حمل هزینه، علاوه بر هزینه، هزینه بازگرداندن محصول به Cool-mania، اقدام به تحویل جدید می کند.

8.12 در صورتی که محصول خریداری شده تحویل داده نشود یا با توجه به شرایط تحویل مشخص شده در بخش مشخصات، با تاخیر مواجه شود، مشتری می تواند آن را از طریق ایمیل: [email protected] گزارش دهد. Cool-mania شکایت را بررسی می‌کند و حداکثر ظرف مدت پانزده (15) روز کاری، نتیجه را سریعاً از طریق ایمیل به مشتری اطلاع می‌دهد.

9. بازگشت: حق خروج

9.1 مطابق مواد 64 و بعدی. طبق قانون مصرف کننده (فرمان قانونی شماره 206/2005)، مشتری "مصرف کننده" این حق را دارد که ظرف (14) روز از زمان دریافت محصول، بدون جریمه و بدون ذکر دلیل مشخص از خرید محصول انصراف دهد. با توجه به شرایط مشخص شده در نکات زیر

9.2 Cool-mania به مشتری شرایطی بهتر از آنچه در کد مصرف کننده ارائه شده است (که بیان می کند مشتری باید ظرف 14 روز اخطار کتبی ارسال کند، از طریق نامه سفارشی پستی همراه با رسید بازگشت) به مشتری اعطا می کند تا از این حق استفاده کند، کافی است با ظرف 15 روز کاری از تاریخ تحویل محصول، از طریق ایمیل: [email protected] موضوع: ("من می خواهم حق انصراف را اعمال کنم)

9.3 در ارتباط با انصراف، مشتری باید شماره سفارش (اعلام شده در زمان خرید)، محصول یا محصولاتی را که قصد دارد از حق انصراف خود استفاده کند را مشخص کند و به وضوح قصد خود را برای انصراف از خرید بیان کند.

9.4 پس از دریافت درخواست انصراف از طریق ایمیل، خدمات مشتری Cool-mania به سرعت دستورالعمل هایی را در مورد نحوه بازگرداندن محصولات به مشتری ارائه می دهد. محصولات باید به آدرس شرکت ارائه شده در صفحه تماس ارسال شوند.
کالا باید دست نخورده، استفاده نشده، کامل با تمام قطعات و بسته بندی اصلی آن (کیسه و/یا بسته بندی) با رعایت شرایط 9.5 زیر بازگردانده شود.

9.5 نحوه بازگشت - مرسوله مرجوعی توسط مشتری

9.6 در صورتی که برداشت طبق ماده انجام نشده باشد. 64 و بعد کد مصرف کننده و به خصوص اگر محصول از تمام قطعات آن کامل نباشد و/یا با لوازم جانبی و/یا عناصری که جزء لاینفک آن هستند همراه نباشد (مثلاً برچسب همچنان باید با مهر یکبار مصرف به محصولات چسبیده باشد، بخشی جدایی ناپذیر از محصول) و/یا در بسته بندی اصلی نیست، یا حتی زمانی که مشتری آسیب دیده یا از آن استفاده می کند (محصولات فرسوده، شسته نشده، استفاده نشده اند) به غیر از حد معقول بررسی، انجام می دهد. شامل خاتمه قرارداد نمی شود و در نتیجه حق بازپرداخت مبلغ پرداختی توسط مشتری برای محصول را نخواهد داشت. محصول در انبار Cool-mania در اختیار مشتری باقی می‌ماند و منتظر تحویل گرفتن او می‌ماند و در عین حال درخواست انصراف را باطل می‌کند.

9.7 مطابق با ماده . 67، بند چهارم، قانون مصرف کننده، تنها پس از دریافت محصول و تنها پس از تأیید انطباق مثبت با شرایط و روش های اعمال حقوق انصراف و یکپارچگی (همانطور که در بندهای فوق مشخص شده است)، Cool-mania باید در طی چهارده (14) روز از تاریخ دریافت محصول و در هر صورت ظرف سی (30) روز از تاریخی که Coolmania از درخواست انصراف مطلع شد، مبالغ پرداخت شده توسط مشتری را بازپرداخت کنید. بازپرداخت شامل هزینه‌های تحویل می‌شود، اما نه مبلغ پرداختی برای خرید "خدمات تحویل اضافی"

فرم شکایت - (نیاز به انجام و ارسال با کالای مرجوعی - اعمال 2 سال گارانتی برای نقص محصولات)

فرم انصراف - (نیاز به انجام و ارسال با کالاهای برگشتی حداکثر تا 14 روز پس از دریافت محصول)

10. مراحل بازپرداخت

10.1 بازپرداخت با برگشت تراکنش پرداخت انجام می شود (در صورتی که پرداخت توسط مشتری با کارت اعتباری یا حواله بانکی انجام شده باشد)

10.2 در صورت عدم تطابق بین گیرنده محصولات درج شده در فرم سفارش و شخصی که مبلغ خرید را پرداخت کرده است، بازپرداخت مبالغ در صورت حق انصراف توسط Cool-mania انجام می شود. به کسانی که پرداخت کردند

10.3 همانطور که قبلاً در بخش 4.1 ذکر شد، کلیه تراکنش های انجام شده توسط مشتریانی که در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا اقامت دارند در نتیجه پرداخت توسط مشتری به یورو تبدیل می شوند. برای پرداخت‌ها به ارزهای غیر از یورو، Cool-mania هنوز مبلغ را به یورو برمی‌گرداند، سپس مبلغ ارز بر اساس نسبت تغییر در روز بازپرداخت محاسبه می‌شود. بنابراین خطرات نرخ ارز بر عهده مشتری است.

11. گارانتی متعارف

11.1 محصولات فروخته شده در وب سایت بسته به ماهیت آنها ممکن است تحت پوشش ضمانت نامه متعارف صادر شده توسط تولید کننده ("گارانتی متعارف") قرار گیرند. مشتری می تواند به این ضمانت فقط نسبت به سازنده اعتماد کند. مدت زمان، تمدید منطقه ای، شرایط و ضوابط استفاده، انواع آسیب ها و/یا عیوب تحت پوشش و هر گونه محدودیت گارانتی به تولید کننده منفرد بستگی دارد و در گواهی ضمانت مندرج در جعبه محصول ذکر شده است.

سازنده محصولات مسئول هر گونه خسارت ناشی از نقص در این محصولات خواهد بود.
این نوع گارانتی داوطلبانه است و اضافه، جایگزین، محدود یا حذف نمی کند و بر ضمانت قانونی تأثیر نمی گذارد.

12. ضمانت قانونی 24 ماهه برای نقص انطباق

12.1 بر اساس قانون مصرف کنندگان، کلیه محصولات فروخته شده در وب سایت به "مصرف کننده" نیز مشمول ضمانت نامه قانونی 24 ماهه می شود که عدم انطباق با کیفیت مورد نیاز و اعلام شده در قراردادها را پوشش می دهد (طبق مواد 128 و بعد از قانون شماره 128). 206/2005). برای دریافت خدمات گارانتی، مشتری باید رسید سفارش (ایمیل «تأیید سفارش و ارسال» یا یادداشت تحویل پیک یا گواهی پرداخت) را حفظ کند.

12.2 گارانتی قانونی 24 ماهه شامل نقص یا عدم انطباق محصول می شود که در زمان خرید مشهود نباشد و در زمان تحویل کالا وجود داشته باشد، در صورتی که از محصول به درستی استفاده شود، مطابق با کاربرد مورد نظر خود و مطابق با تعیین شده توسط سازنده (مفاد مندرج در مستندات در نهایت به محصول پیوست شده است.
نقص انطباق باید ظرف مدت دو ماه از تاریخ کشف آن، مشروط به لغو ضمانت، رد شود.

12.3 اگر کالا در لحظه تحویل به مصرف کننده مطابق با قرارداد تلقی شود:

12.4 بنابراین از محدوده ضمانت نامه قانونی مستثنی شده است نقص هایی که به دلیل واقعیات تصادفی یا مسئولیت مشتری تعیین می شود یا استفاده از محصول مطابق با استفاده مورد نظر آن نیست و/یا ممکن است در اسناد فنی مشخص شده باشد به محصول ضمیمه شود.

12.5 در صورت بروز نقص یا عدم انطباق محصول، Cool-mania بدون هیچ هزینه ای به مشتری امکان بازگرداندن انطباق محصول را می دهد: با تعمیر یا جایگزینی محصول با محصول دیگری با ویژگی های برابر یا بیشتر. در غیر این صورت با کاهش قیمت مناسب یا فسخ قرارداد مبلغ پرداختی را بازپرداخت می کند.

12.6 برای بهره مندی از ضمانت نامه قانونی، مشتری باید قبل از هر چیز مدارکی مبنی بر تاریخ خرید و تحویل کالا ارائه دهد. توصیه می شود که مشتری برای اهداف چنین شواهدی، یک کپی از ایمیل "تأیید سفارش و ارسال" را که Cool-mania ارسال کرده یا هر مدرک دیگری که تاریخ اجرای خرید را تأیید می کند (مثلاً یادداشت تحویل پیک) ذخیره کند. یا مدرک پرداخت).

12.7 مشتری باید از طریق ایمیل [email protected] یک ارتباط خاص که مستلزم حذف عدم انطباق است به Cool-mania ارسال کند موضوع: محصول معیوب است.

12.8 در مواردی که در اعمال ضمانت، امکان بازگشت کالا برای رفع ایراد وجود داشته باشد، کالا باید توسط مشتری در بسته بندی اصلی و تمام قطعات آن (از جمله بسته بندی و هرگونه مستندات و تجهیزات جانبی) کامل بازگردانده شود. برای محدود کردن آسیب به بسته اصلی، توصیه می شود آن را در جعبه دیگری قرار دهید. از چسباندن برچسب یا نوار به طور مستقیم بر روی بسته بندی اصلی محصول باید خودداری شود.

12.9 در صورت عدم مشاهده ایراد یا عدم انطباق آن با محصول، طبق مصوبه قانونی شماره 206/2005، هزینه های بررسی و تعمیر و همچنین سایر هزینه ها از مشتری دریافت می شود. حمل و نقل، و غیره) در نهایت توسط Cool-mania پایدار شد. در صورتی که عیب ناشی از غفلت یا سوء استفاده از خریدار، تقلب، رطوبت یا سایر علل غیر مرتبط با عیوب ساخت یا تولید باشد، گارانتی فاقد اعتبار است.

13. حریم خصوصی

13.1 داده های شخصی درخواست شده و ارائه شده توسط مشتری در هنگام پر کردن ماژول سفارش، به منظور برآورده کردن خواسته های مشتری جمع آوری و پردازش می شود و تحت هیچ شرایطی مجوز برای اشخاص ثالث نخواهد داشت. Cool-mania احترام به مشتریان خود را تضمین می کند. قوانین مربوط به پردازش داده های شخصی، مشمول کد حفظ حریم خصوصی مندرج در فرمان قانونی شماره 196 مورخ 30.06.2003 و تغییرات بعدی.

14. خطاها و / یا عدم دقت در سایت

14.1 Cool-mania دائماً متعهد است که کاتالوگ آنلاین را بررسی کند تا از خطاها یا نادرستی ها جلوگیری کند. با این حال، این امکان وجود دارد که وب سایت دارای خطاها، نادرستی ها یا حذفیات باشد. بنابراین Cool-mania این حق را برای خود محفوظ می دارد که هرگونه خطا، نادرستی یا حذفیات موجود در وب سایت را حتی پس از دریافت سفارش نهایی، اصلاح کند. همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان بدون اطلاع قبلی به مشتری، اطلاعات را تغییر داده یا به روز کند.